Co dzisiaj zrobiliście przy swojej maszynie?


#356

Kiedy nowy?


#357

Już stoi w garażu i czeka na cieplejszy czas, żeby zawieźć na przegląd zerowy.


#358

umyłem.


#359

Jak się błyszczy :stuck_out_tongue:


#360

@Serv_HVAC w urodziny jakoś mniej pracowity jesteś, pierwszy polajkowałem! :stuck_out_tongue:


#361

phi ja w tym czasie 3 inne polajkowałem XD


#362

Ostatnie regulacje (synchro gaziorów) i … no stara zasada mówi, że jak już wszystko zrobiłeś to trzeba sie przejechać :stuck_out_tongue:

P.S. jak mi ktoś napiszę że bandziory są po zimie kapryśne to znaczy że nie dba. Moja odpaliła za drugim zakręceniem :smiley:


#363

Odebrałem po serwisie ^^
Trzeba było sprawdzić jak chodzi :slight_smile:
Zapora: Porąbka


A gdzie najlepiej się testuje…


Zabrakło z 500m do schroniska ^^


#364

Startowałeś z Przegibka (:love_you_gesture:) czy jest tam dojazd z innej strony?

Podobne schronisko do którego można dojechać na kółkach jest na Kudłaczach, to tak btw. :stuck_out_tongue:


#365

Trasa od fotki do fotki:


#366

Oho pokaż królu jakieś foteczki jeszcze jak poskładany bo mnie się podoba taka kolorystyka. Malowane? Oklejane?


#367

Wedle życzenie :smiley:

Malowane farbami do maskowania broni (odporne na wysoką temperaturę) bardzo ładnie się kładzie, co do wytrzymałości to jak się cieplej zrobi będę musiał jednak położyć trzecią warstwę i może jakiś lakier op wierzchu.

Projekt jeszcze nie skończony bo brakuje kufrów/sakw (robie z popularnych plecaków “kostka”) i siatki na reflektor.


#368

kupiles nowe?


#369

Przeca pisał że kupił, o tutaj


#370

Myju:


#371

dzięki


#372

Na żywo robi świetne wrażenie ten Twój kolor już teraz.


#373

Byłem tam na rowerze :slight_smile: Fajny podjazd.


#374

Motur tylko pogłaskałem, ale za to zrobiłem pranie :slight_smile:


#375

Siostro, basen!


Wymieniłem płyn chłodniczy na taki niebieski, lepiej widoczny w zbiorniku wyrównawczym. Olej, filtr i wymieniam gniazdo zapalniczki na usb.